yohioily

Alla inlägg under oktober 2013

Av BREAKER - 9 oktober 2013 07:14

Artistnamn: YOHIO

Namn: (Vill han inte att folk ger ut)

Ålder: 18

Födelsedag: 12 Julia 1995

Favoritfärg: Rosa

Favoritmat: Suschi

Favoritdjur: Hund och fågel

Husdjur: En undulat som heter Sora

Sråk: Svenska, Engelska och flyttande Japanska

Still: Visual key (en japansk verition av glamrock)

Bakrund: Blev tvåa i melodifestivalen och har spelat elgitarr i bandet Seremedy ( splitrades 15/4-13 tror jag) Har släppt sin nya skiva BREAK THE BORDER och singeln you're the one.

Aktuell med: Har precis släppt sin nya bok "Drömmen som blev san" och avslutat sin BTB turné.



Av BREAKER - 8 oktober 2013 15:37

 

Tyvärr är det sant ='(

Av BREAKER - 8 oktober 2013 15:31

 

Av BREAKER - 8 oktober 2013 15:01

Nu kan jag använda mitt internet på min dator igen så nu kommer det bli massor med inlägg!!!

I LOVE YOHIO

Presentation


Hellöj!
Det här är en fanblogg om Yohio. (inget annat)
Mer Yohio?
Instagram: loveyohio01
Rösta, komentera eller fråga gärna saker både bra och dåligt.
Hoppas ni har det bra.
Are you a BREAKER?
P.S Jag kommer vara anonym, men jag är en tjej så ni ve

Fråga mig

9 besvarade frågor

Info om Yohio

Artistnamn: Yohio

Namn: (jag vet men säger ej)

Rädd för: Att flyga och djupt vatten.

Favoritfärg: Rosa

Född: 12 juli 1995

Bra på: Sjunga, spela gitarr, spela piano och prata japanska.

Typ Jaanska: Kanji 

Aktuellt:Har släppt den nya veritionen av BREAK THE BORDER och den nya låten Last kiss, skriver en Fantasy roman.

Övrigt:

Åker på Sverigeturne' i September! Han börja lära sig japanska när han var 10.

P.S den här kategorin kan bli påfyld desto mer jag vet. ;)

Omröstning

Vilken av Yohios låtar är bäst?
 Heartbraek hotel
 REVOLUTION
 Our Story
 INNOCENCE
 Aggressive Beauty
 Sakura, falling
 BREAK the BORDER
 SKYLiMiT
 REACH
 TIMESCAPE
 MY MURDEROUS URGE
 2013 -Begining of the End-
 ON THE VERGE
 Dawn of Dreams
 Angel,s Waltz
 rain - A scene drenched in rain
 Frantic Elegance
 Without Wings

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bilder på YOHIO

  

     

       

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Översätt

Gästbok

Mer bilder på Yohio

   

   

      

   

Mer om mig

Vil du veta mer om mig?

Instagram: y_love_y

eller: loveyohio01

Ask.fm: ask.fm/Ichigo00

Eller maila på:

y_love_y.mangachibi@hotmail.com

Black Bow Tie

Besökräknare


Ovido - Quiz & Flashcards